emmasofi

UL

Kategori: Hemma

Idag var jag på ultraljud men ikke sa nikke, Lillen ville inte visa könet så för tillfället är det okänt :P 
Allt annat såg bra ut men lite irriterande är det. Ska ju till New york nästa vecka och det hade varit roligt och köpa lite kläder men jag får väll nöja mig med en vagn. Ja och på tal om vagn så har jag kollat och kollat och kollat och tror att jag bestämt mig för en baby jogger double gt. Den är mycket billigare än i Sverige så det är bara till att slå till :)) 

Elliot sitter bredvid och har feber. Allmänt gnälligt tillstånd idag men det får man vara när man är sjuk <3 En puss till mamma :)) 




KOMMENTARER:

  • Daniela säger:
    2014-01-20 | 16:39:14
    Bloggadress: http://winey.blogg.se

    Spännande att se om det blir pojke eller flicka! :) hihi men skönt att allt såg bra ut ❤️❤️

  • Nathalie säger:
    2014-01-20 | 19:38:30

    Då är de kanske en lite fjälla, en pryd en ;)

  • Therese säger:
    2014-01-23 | 20:14:46

    ❤️❤️❤️ Hihi ❤️❤️❤️ Det får bli en överraskning istället ☺️

Kommentera inlägget här: