emmasofi

Torsdag

Kategori: Hemma

Jag har varit hemma med Elliot hela veckan men nu börjar han kännas bättre och vill leka med sina saker och spela boll så förhoppningsvis blir det bra nu. 

Idag sov jag oxå middag för jag var så trött. Antagligen för att man bara sitter här hemma och kan inte gå någonstans. Man kan bara hoppas att jag somnar ikväll :-/ 

Sitter och kollar på lejon kungen med Elliot. Han tycker att det är roligt lite från och till. Jag är så trött på bilarna och nalle puh men i början på februari så släpps filmen flygplan så man kan bara hoppas på att den blir om tyckt :)) 

På tal om omtyckt, Elliot har börjat kalla mig för Emma HELA tiden. Så frågar jag honom om jag inte heter mamma. -mamma Emma säger han då och om han kallar på mig eller ska visa något så är det bara Emma!! Ingen aning vart han fått det i från men mamma känns mycket bättre <3 

KOMMENTARER:

  • Nathalie säger:
    2014-01-23 | 20:24:10

    Haha Wille är likadan.. Mamma Nathalie.. Helt sjukt att han kan säga mitt svåra namn

  • emmad säger:
    2014-01-25 | 19:15:33

    Jag heter också emma här hemma ibland men jag har sagt till att jag ska kallas för mamma!!!;)

Kommentera inlägget här: